To day


...Go morron...

Idag blire stan. Ta en liten promenad me Sara sen öppna förskolan. Ingen lust allt att gå dit men jag måste väl. Orkar inte med om de är nån bebis som e lessen. Sist va de de. Två st som bara grät hela tiden. Gud nu känner jag mig rutten som säger så där men jag orkar inte. Jag är så van med Thilde som nästintill aldrig gråter, iaf inte så där hysteriskt som dom barnen gjorde sist (gör hon de blir jag jätte orolig, men de handlar mest om att hon får magknip). Jag fick ont i huvet. Gud va dålig jag är nu, men jag är inte på humör. Jag brukar inte bry mig annars men idag känner jag mig bara på de humöret. Jag är trött. Har inte sovit bra i natt. Månen lös in som en jävla strålkastare rätt in i mina ögon när jag vakna av att Thilde knorra å ville ha mat. Jävla måne tänkte jag då. Gav henne mat sen drog jag ner persiennen på.... halvstång. Kan man säga så? Kan inte dra ner helt för Agda vill gärna sitta där och kolla ut. Vi har en utanpåliggande träpersiennn, så skulle ja dra ner den helt så skulle hon riva allt bara för att få sitta där och titta ut i natten.


Mot duschen...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, tur du slipper hänga med Ella, hon skriker massor om dagarna..:-)

2010-03-31 @ 12:07:40
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0