snabbis

... Skriver en liten snabb och kort uppdatering. Har inge sug att blogga alls. Känner mig inte på topp va de gäller vissa saker och de tynger ner mej. Vet inte hur jag ska göra för att lösa problemet heller, å de tynger mig ännu mer =(


Dopet i söndags gick jätte bra. Thilde satt mest och tittade och pratade. Hon e bara för söööt min lilla tjej. Bilderna på min kamera är väldigt suddiga så jag har inga bilder att lägga upp tyvärr
=( Stativet användes för att filma, kände att de var prio ett då man kanske kan få nåra kort av nån vänlig själ, men tack stefan för att du försökte ta nåra kort iaf. Vi vill även tacka alla som var med för de fina presenenterna. Super tack!

Den här veckan blir lugn. Var bara hemma i går och plockade lite. Men jag va inte på humör så de blev inte färdigt så jag får försöka igen idag. Känner inge sug till nån ting alls. Det är öppna förskolan i morrn, men orkar jag träffa massa folk? Vi får se. Missade förra veckan så man kanske måste gå i morrn. Skulle va kul att träffa nåra vänner där iaf. På torsdag lir de fika med Malin. Äntligen. Jag saknar henne.

Usch. Vill bara gråta idag, men när jag ser på min dotter kan jag inte anat än le. Hon är de bästa som hänt mig. Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är mitt allt.

 Bäst jag slutar skriva nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0