Kör en i repris; Härligt =)

... Kollade in vädret på tvn nyss. Skulle bli varmt idag, +6 grader närmare bestämt. Härligt härligt. de har ju vare underbart väder de senaste dagarna så jag hoppas att de håller i sig (peppar peppar). Ett område me snö skulle dra in lite nedanför oss så jag hoppas verkligen att vi slipper de. Inge mer snö nu. De ska ju hinna smälta bort innan nästa snö ska falla. Det som känns tråkigt är att man ska sitta inne på öppna föskolan idag. Inget man måste visserligen men tandläkaren ska komma dit och prata lite tänder så de kan va intressant att åka dit då. Thilde har ju redan 4 synliga vita tänder, men som inte har kommit upp än. De kan ju dröja innan de spricker igenom men de kan ju vara bra att veta hur man gör när dom väl kommer =) Själv behöver jag med till tandläkaren. Har så jobbigt med en visdomstand som dom förmodligen kommer behöva opperera ut, det är vad dom sa förut iaf. Ja har fått alla fyra, å den här har lixom inte kommit upp helt men nu e den på väg. De värker så så jag äter tabletter. Går tom upp på nätterna och tar tablett nu =( Den växer lite fel kan man säga... typ in i kinden och upp, i va ska man kalla de, "väggen" som förbinder käkarna uppe och nere. Är ni med? Ointresant vetande, ja vet ;P

Nej klockan rinner i väg och det är väl dagt att ta en promenad med vilddjuret. Kl ett ska jag träffa Sara så ska vi sällskapa till öppna, som vanligt =) Tänkte försöka komma in lite tidigare och springa in på hm och kolla efter ett plagg till Thilde som dom inte hade i västerås i går när ja va där. Annars får man väl beställa på nätet. De visar sig.

Ha de bra i soooolen =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Oj...har hon redan tandsingar som syns?!

Oliver fick sin första när han va 10 mån. Nu har han 9 st och 2 vå väg upp :-/

2010-03-11 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0