Kaffe

... Sitter här med ett stort glas kaffe. Hör att Thilde precis vaknat men ska nog låta henne få "morna" sig lite på egen hand når minuter. Tror de kan va bra.


Gullan e ute... hon har vare ute sen nio i går kväll... hoppas hon dyker upp under dagen.

Idag ska jag fylla i inbjudningskorten för dopet. Sen skicka i i väg dom. Känns inte som en vårmånad idag... det är ju 1 mars å allt men snön faller å de blåser... Så trött på snön nu.

Nej nu kan ja inte hålla mig. måste få gå å pussa på min fina som ligger och pratar i sängen. Det är så härligt att se henne le när man kommer hoch hejar på henne när hon vaknat. Underbart <3




Kommentarer
Postat av: Elin

han fyller 1 den 17 mars. Vad konstigt att du bara kan se ett inlägg..... då måste det nog vara något fel tror jag. Tror att alla andra kan se dem andra inläggen.



Ja jag längtar också till våren så man slipper alla stora vinterkläder när man ska ut med dem små liven. Raul är inte speciellt förtjust i att bli påklädd overallen när vi ska ut.

2010-03-01 @ 13:31:50
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0