Inte min dag idag =(

... Baknadet idag gick bra. Tack snälla för hjälpen. Thilde var givetvis hon med. Hon satt i sin babysitter och tittade på =)  Mammas älskling =)

Vi åkte fram till församlingsgården för att hämta ut nycklarna till söndag då de är dax för dop. Vi skulle vara i lokalen intill och fika efteråt. Väl där så såg vi att de var stängt. Hade bara öppet 9-12 å vi va där vid två. men de va öppet så vi gick in. Nu ska ni få höra. Eftersom vi bokat försammlingshemmet så förväntas man att man ska få vara där. Det var ju prästen som sagt att de gick bra och skrivit upp oss. nu e de så att lokalen är bokad av kyrkan för att ha nån jävla musik cafe och lottdragning å skit den dagen. KUL! Vi skulle då få vara på övervåningen om vi ville... mmm okej vi kikar väl hur de ser ut. När vi kommer upp där, jag och denise, så är det flera mindre rum där uppe. Små rum, de flesta med massa leksaker å sånnt i. Så vi skulle inte kunna sitta tillsammans allihopa. Det fanns plats för ca 27 st, vi är 43... Köket ska vi inte ens tala om. de va ju inte ens ett kök där uppe utan bara en bänk med diskho och några få skåp. Blev så besviken. Vi hade ju bokat. Vi kom fram till att man kan hyra A salen uppe vid skolan. ringer och vill boka den. "Tyvärr den e upptagen på söndag". Vafaaaan tänkte ja då. Finns bara ett alternativ kvar å de e nån typ kyrklokal en liten bit från kyrkan. UPPTAGEN den med!!! Jag blir alldeles varm i kroppen och känner att jag börjar få lite smått panik. Vart fan ska vi nu vara? Det enda alternativet nu är att vi får vara hemma hos oss. Vi får leta ihop bord och stolar till alla gäster och duka långbord hos oss. Tur vi har öppen planlösning. Sen får vi väl skrammla ihop assietter å kaffekoppar å sånnt skit. Eller så får vi köra med papperstallrikar =( jag e sååå besviken. har vi lite tur så går de att komma åt de bord och stolar vi hade till bröllopet. Håll tummarna att de går.

Nu e de dax för mat...

Hej då / en mycket besviken anna


Kommentarer
Postat av: Elin

men gud förstår att du är besviken. Men jag vet att det ordnar sig och jag tror att det kommer bli sååå mycket bättre än vad ni har tänkt er. Lycka till nu!!!

2010-03-25 @ 19:29:34
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Karin..

Men ååhhh, guuud va tårkigt! Va sur man blir.... =( Jäkligt dåligt av prästen att säga att det är ledigt fast dte inte var det!!

Vi kan skippa fikat om det blir för mycket folk... =S

Hoppas att dte löser sig coh säg till om du vill ha hjälp med nåt!

2010-03-25 @ 19:50:59
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fan vad trist. Förstår att du är besviken..=( Hoppas ni får ett fint dopfika ändå, det tror jag..=)

2010-03-25 @ 21:37:28
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0