Pictures =)

... En ny dag. Får se om humöret idag är lite bättre. Har haft en dotter med jobbig mage hela dagen å kvällen igår. De tar på krafterna när hon är ledsen eftersom hon inte brukar vara de. I natt har hon vela äta mycket... Förstår inte när de ska gå över? nattmaten altså? Hon äter ju mycket under dagen oxå... Hmm...

Föresten, Nån som vet hur man undviker att hon blir kall om kinderna när vi e ute. Hon får sånna torrexem, som bvc säger kan bero på kyla, och att vi ska smörja med miniderm. Men de blir inte bra hur mycke vi än smörjer in henne. Rodnaden går ner när vi använder en salva som dom oxå sagt, mildison, en salva som innehåller lite kortison, men slutar vi me den så kommer de tillbaka. Men man vill ju inte använda den hela tiden eftersom den innehåller just kortison. Så snälla, har nån nå tipps så skriv till mig!

Här kommer nåra bilder från trädfällningen som ja lovade =) Före, och efter =)

 

Det blev verkligen tomt, men de blir bra sen =)

Lägger upp en bild på våran underbara dotter oxå. Älskar den här bilden. Jag tog den igår.



Hon e så fin. Min skatt. Min prinsessa. Mitt allt. Ser ni bubblan btw? Underbart. <3

Idag ska vi in och ta en promenad me Malin J. Vi skulle fikat på stan men vem vill sitta där i de här fina vädret? Nej de blir en fika hemma hos henne efter promenaden. Då kan Thilde få lite mat sammtidigt innan vi far hemmåt igen =) Man blir lite piggare av att solen skiner. Det är så skönt.

Dax för frukost. Inte hunne me de än =P

hejs.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tror att det är näst intill omöjligt att undkomma röda å nariga kinder. Men idomin är bra för det innehåller varken vatten eller kortison.

Fin bild på du tagit på lillbruden förästen.

kram

2010-03-15 @ 13:51:50
Postat av: Jeanette Wassbberg

Hej Anna,



Det finns en superbra kräm på Hälsokost som heter Weleda Weather and wind som är för barn. Den är kanon för nariga kinder och den kan man ha ute fast det är jättekallt som skydd. Den har även en läkande effekt och mina barn har klarat sig jättebra den här vintern tack vare den!

2010-03-16 @ 11:15:13
URL: http://nufsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0