Denna dag

... Får ingenting gjort. Thilde vill vara i famnen, agda vill gosa och acce följer efter mig var jag än går. han ska ligga precis bredvid Thilde när hon ligger i babygymmet eller sitter i babysittern. Nu sitter hon i den här bredvid mig och tycker lite så synd om sig själv. Hon gnäller lite, spottar ur nappen, snuttar, spottar ur den, gnäller lite osv osv. Acce ligger precis nedanför min stol bredvid Thilde och Agda ligger här framför mig framför tangentbordet så jag knappt kan skriva. Verkar som om alla är väldans kelsjuka idag. Utom Gullan. Hon har iaf kommit in nu. Ropade på henne och då kom hon. Efter en stund kom även hennes nya vän. En svart katt som liknar Agda så acce bryr sig inte om den. Men Agda morrar åt den genom fönstren. har ju fönster som går ner till golvet så där sitter hon och morrar på den andra katten. Jag Försöker skrämma bort den men den envisas att vara kvar. har aldrig sett den förut.

Snön yr runt här utanför. Måste ta mig till affären och köpa frimärken. Orkar inte ge mig ut. Sopa av bilen, klä på Thilde.... nä korten får vänta nån dag till innan jag lägger dom på lådan. har inte hunne skrivit i dom heller för den delen. Nej nu måste jag roa lilla damen. Hon börjar tröttna nu. Är lite trött tror jag.

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0