Så här ligger de till


... min mobil ligger tydligen på rest så jag får vänta till mitten på nästa vecka innan den kommer =(
Men nu vet jag iaf att det inte är posten som slarvat bort den och det känns bra.

Asså jag blir toki på mig själv snart. Mina humörsvängningar är utan dess like. Säger olämpliga saker rätt ut och är inte spec trevlig över lag. Är trött å sur och less. Åh jag stör mig så mycket på mig själv just nu så jag snart drar sönder håret. Håller på å steker korv, och dom vägrar vända sig i pannan dom bara faller tillbaka till den sidan de låg på. jag får frispel och vill kasta ut den där jävla stekpannan genom fönstret. Skrattretande men jag blir tokig! Stackar Niklas som får stå ut me mej oxå. Skulle bara villa lägga mig och sova sova sova. Och sen vakna pigg å glad och aldrig mer vara sur.

Sen har ja börjat få ont i den nedre magen om man säger så. Å massa annat privat drygt skit där ikring som ja inte ska ta upp här. just nu är ja så sur att jag skulle kunna spricka. GAAAAH!!!!!


Måste ta tag i maten nu, på återseende kära läsare.


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe dina humörsvängningar är nog amningshormoner... ;)

sen tycker jag att du bör ringa din bm omgående... att ha ont är INTE normalt!!!!!

kraaaaam o hoppas allt känns lättare snart!

2010-01-13 @ 12:16:24
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0