Klapp på axeln...


... ja de ska jag börja med, att ge mig en klapp på axeln när jag varit duktig. Ger man sig själv lite ros i bland så kanske man tillslut börjar känna sig lite uppskattad och duktig..

 

Igår köpte jag ett "album" som ja ska sätta i kort på Thilde i. Tänkte göra den extra fin med lite typ scrapbooking på sidorna... Det är såna här svarta blad i med tunna blad emellan som ska skydda korten. Har beställt en massa kort på henne så jag väntar bara på att dom ska komma så jag får börja fxa med den. kan bli kul.

Ska dammsuga nu, sen när thilde vaknar ska jag ta en kort promenad me vagnen. Känner mig lite orolig för min nedre rgion... men ska till bm på månda så de känns bra.

Vi hörs hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0