Håll tummarna

 
Hoppas hoppas hoppas min nya mobil kommer i dag. En I-Phone =)

Idag blir en lugn dag, bara vara hemma i guess. Niklas jobbar, Thilde sover och jag ska ta och byta gardiner... om ja orkar. Då måste man ju stryka dom å jävlas. Men de kan vara lite mys. Julen är utkastad, förutom stjärnor och stakar, och gardinerna förstås, det är skönt. Nu vill jag att de ska bli varmare så man kan börja ta sig ut igen. man blir som lite instängd när liten tjej är så liten. Man vill ju inte gärna ta ut henne då. Man ska väl inte de heller för den delen. Men om min mobil kommit, så blir den biltur fram till byn iaf =)

Nej ta och klä på sig lite och släppa ut hunden. Sen blire gardin byte, trots allt.

på återseende mina läsare.



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Kom in på en fika i sånt fall vettja! Jag ser ut som ett vandrande lik, lite sol skulle sitta fint.. Haha..

2010-01-07 @ 12:06:34
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0