Fix fix

... Håller på att fixar mig. Har plattat håret. Känns skönt bara de lilla. Ska sminka mig och fixa till mig lite extra. Känner att jag behöver de. Sen blir det en promenad. Tänkte gå "runt". De kallas så där vi bor. Man går lixom runt våran egna lilla "by". Känns fånigt att kalla de by när det är ca 10 (12) hus som blir inkluderade men kan inte komma på nå annat bra namn för de. De tar väl ca 30-40 min med vagn och hund kan jag tro. Sen går jag inte så snabbt heller.

Jag stod och fönade håret och Thilde satt i sin babysitter bredvid mig och gungade, när jag såg att hon somnat. Skrotan. Hon sitter (ligger) verkligen skönt i den där. Tack snälla mormor och morfar för den, säger hon =)

Nej ska gå å sminka mig nu. Känner för att sota till ögonen riktigt ordentligt... men de får bli vid ett annat tillfälle.

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0