-30 grader

.. de va de i morse när vi klev upp. Helt galet så kallt de ska vara. Burr.  Vattnet hade frusit så de gick inte att duscha. Tur man har en händig karl som fixar de mesta =)

Idag hade jag förhoppningen om att min nya mobil skulle komma. Meeen... Niklas kom på att det är ju röd dag så jag får nog vänta en dag till =( Åh jag blev så besviken. Hatar att vara utan telefon =/

Har inge vettigt att skriva. För den som är intresserad så kommer min dag att bestå av städning och amning. Fan det är hund å katt hår överallt. Tänkte inte alls på de på samma sätt innan Thilde kom. Man dammsuger å dammar lite då å då och tycker att de ser rent ut men nu när hennes kläder blir håriga så inser man att det fan är hår och damm överallt, även fast man städat.  Sen är det amning varannan timme som gäller. Lilla damen går inte riktigt upp i vikt som hon ska så de e bara å äta mera. Men hur lätt e de å äta när man bara vill sova hela tiden. Sötnosen <3

Nog om mtt privata för idag.
På återseende =)



Kommentarer
Postat av: Elin

ne katt och hundhår är inte det lättaste att hålla borta från barnkläder mm.... Och ändå så tycker man att det är städat och så. Hoppas skruttan går upp i vikt som hon ska snart kram

2010-01-06 @ 15:02:31
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0