Vet ni vad?

... I lördags bar de av till stockholm mömbelmässa. De va jätte kul. Fanns mycke kul att se. Thilde var super duktig och bara åkte med i vagnen utan att säga ett knyst =) Våran duktiga tjej =)  Det är lite farligt för min del att gå runt på sånnt där för jag älskar inredning och jag vill ju göra om hemma men ekonomin säger dock i från. Älskar att förnya saker. Men ialla fall. De jag ska berätta är att Simon, från design programmet Simon och Thomas, var där. Efter som jag är helt tokig i att se kända männinskor så gick vi dit där han skulle vara. ja vet att ja e lite larvig men så e de bara, jag tycker de är jätte kul. När vi var på väg så berättade Mikaela, Niklas syster som oxå var med och visade saker på mässan, att hon med stora håret från Äntligen hemma brukade vara där jämt. Tror ni inte att vi precis gick förbi henne när mickan sa de? Haha de va lite kul. Mickan skämdes lite men de va bara kul =) Nå väl. Väl framme vid Simons monter, så gick mickan fram till han och tog i hand. Hon sa till han att jag gillade hans program och att jag var ett fan. Haha kanske inte riktigt ett fan, jag gillar ju bara att se kändisar irl... Meeeen... jag blev knallröd i ansiktet och dom vinka fram mig. jag skaka på huvet. Simon sa OH DAARLIIING!!! Han Sträckte ut armarna och kom emot mig och gav mig en bamse kram. Shit, ja höll på å dö. Alla skrattade, inkl karlarna som hade montern bredvid. Han hälsade på mig och Thilde. Han tyckte hon var lång, men han trodde att de berodde på att Niklas är så lång. Han klappade på henne och sa att hon hande ett vackert namn. Jag var helt förstummad hela tiden... nästan... jag svarade så klart när han pratade med mig. Men shit va jag var generad. OMG! Men kul var de =) det var en dag att minnas. Allt var så exklusivt där på mässan. De va sån himla cool ljussättning överallt och, jaa de va bara coolt helt enkelt. Exklusivt.

Fan va dålig jag blitt på å uppdatera här. Skärpning får de bli. Nu ska jag ta och klä på mig och sen blir de till å ta en promenad me Voffaren. Thildis sover så vi får väl vänta in henne först. kanske skulle ringa svärmor å kolla om hon vill följa med ut å gå. Går ju endå förbi henne på vägen runt.

Nu måste ja gå till dotra som knorrar. Vi hörs =)


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Hehe, åh va kul! Han är ju störtskön! Härligt för Thildis och äntligen så träffa sin första kändis! =P =)

2010-02-16 @ 21:39:10
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0