BILDER =)


... Va in til stan idag. BVC och sen träffa Anneli. Kl 5 idag kommer prellen över och ska prata dop. Det blir ju kul... eller inte. Men de e väl så de går till antar jag. har igentligen inget vettigt att skriva. Sk ta och dammsuga av golven och kanske torka dom oxå innan han kommer. kan va kul om de inte ligger hund och katthår överallt. Här hemma behöver man dammsuga varje dag för de sammlas så mycke damm/hår i alla hörn. Blä jag är såååå trött på allt hår. Usch =(

Nå ja. ja ska göra de jag måste. Annars kommer tiden bara springa i väg. Thildis vaknar väl snart och vill ha mat, då kan de va skönt att de är klart.  Men ni ska få lite bilde ri dag tänkte jag, åå min underbara tösabit =) Skrev ju i ett tidigare inlägg om hennes kompis biet, som hon pratar med så mycket. Slänger in en bild på han oxå =)

   

Vi hörs av. Var rädda om er där ute =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0