Öppnaförskolan


... fasiken va dagarna går fort. Redan onsdag i dag. Vi ska strax åka in till öppna förskolan så dagen kommer springa i väg. I morgon blir de frukost/fika me Malin. De var länge sen vi sågs nu, de ska bli kul för hon har inte träffat Thilde än. Sen e de redan fredag. Då ska Niklas på Svenska rally och jag vet inte än va jag ska hitta på. Känns som om de va nåt som jag skulle göra men jag minns inte riktit vad just nu. Skulle behöva åka till västerås för att lämna tillbaka ett par stövlar som jag köpte men som jag inte är riktigt nöjd med, sen kanske man skulle passa på att hälsa på på jobbet. På lördag bär de av till Stockholm på nån mässa/utställning som Niklas syster är med på, de ska bli kul.

På söndag e de alla hjärtansdag.. Ska köpa en present till Thilde på stan idag eller i morrn sen lär jag väl hitta på nå till min darling oxå... va nu de skulle kunna vara för nå.

Nej dax att klä på lillskrot, hon som sover så sött i sin babysitter...

På återseende hörrni =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad stor lilltjejen blivit nu. Skönt att hon går upp i vikt, så att det inte krånglar. Ha en toppen dag.

2010-02-10 @ 13:23:17
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0