Babysimm

... det var trevligt på öppnaförskolan idag. Men hade fått intrycket av att personalen skulle prata massa... men så va de tydligen inte. Inte gör de mej nå för de va kul att snacka lite skit me de andra mammorna som va där. de va lite kul för vi hade pratat ihop oss, fyra mammor från föräldragruppen, om att vi skulle boka in oss på onsdagsgruppen så de va skoj att räffa dom.

Nu på kvällen har ja ringt till badhuset och bokat in oss på babysimm i april. de ska bli kul tror jag. jag e dock ganska rädd för vatten och tänker med bestämdhet inte doppa Thilde under vattnet om de kommer på fråga. Aldrig. jag har själv blivit neddragen under vatten ofrivilligt och de gillas inte. När jag var liten höll jag nämlien på att drunkna när vi var på semester. Drogs med i undervattenströmmarna, trots att min far sagt åt mig att inte gå för långt ut. Men jag, Anna, jag kan ju simma så det var ingen fara... trodde jag. Min bror fick rusa ut i vattnet och livrädda mig sen. Fy de va en otäck upplevelse. Minns de nästan som i går.

Jag ska ta å gå å umgås me min man och dotter nu. 

Var rädda om er där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0