Ny blogg


... Ja sitter här å klurar lite... Ska ja byta blogg plats? Byta ämne att blogga om? Fokusera på en sak å inte skriva så mycket om min vardag? vad vill jag att folk ska läsa/veta om mig å mitt liv? Vilka läser igentligen min blogg?


Tänk er tex Katrin Zytomierska, Foki, Blondinbella, Kissie å alla dom där stor-bloggarna, va kul de skulle va å va så stor. Eller e de de igentligen? Va man så stor så skulle ja no inte välja att skriva om Thilde å våran vardag... Utan kanske inrikta mig på nåt område som ja gillar... Tänk värt.


Ja ska nog engång för alla välja mig en inrikting på bloggen... Frågan e bara, ska jag gö de här, eller ska jag byta domän eller va de nu heter...?






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Varför läser du vissa bloggar? Så brukar jag tänka när jag undrar vad jag ska skriva om, samtidigt som jag skriver som i en dagbok.. Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg, men jag vet att några är återkommande och att vissa är såna som söker efter saker och hamnar hos mig ändå.



Sen vet jag inte om det är intressant det jag skriver heller =P



Jag gillar att läsa om dig iaf =)

2010-12-02 @ 14:49:16
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Emma L

Gör du?Vad roligt att höra...



Själv tycker jag att jag bara tjatar.. men vi ska snart måla om i köket och fixa o trixa det sista i Ebbes rum så snart Anna ska du se att det kommer både text och bilder. Haha....



PÅ en del bilder du lagt upp älskar jag din inredning, ta mer kort vett ja så jag får lite inspiration =)

2010-12-02 @ 18:14:54
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/
Postat av: Karin..

Jag som känner dig gillar bloggen bäst som den är. Gillar att läsa om dig och ditt liv! =) För mig är dte mindre intressant att läsa om inredning tex.. Men du ska ju skriva om det DU vill! Puss...

2010-12-02 @ 20:51:39
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker de är jätte bra som de är..:P

men jag skulle vilja ha lite mer bilder. för när du läger ut bilder är dom toppen fina, de vill ajg se mer av=) Kraaam på er

2010-12-03 @ 17:01:36
URL: http://crazymam.blogg.se/
Postat av: Erik

Skriv om det som du tycker är kul, det som du får ut någonting av, strunta i vilka som läser.



Någon Kissie/Blondinbella är väl knappast något att sträva efter? :)

Knappast några som är sig själva....



Själv har jag väl lite torka för tillfället....men jag skriver mest för att det är roligt att gå tillbaka och läsa sen om nåt år. Hur man tyckte och tänkte tidigare. Men sånt är ju olika iofs... :)



Ses vi på fredag??? Vore kul!



2010-12-05 @ 00:49:15
URL: http://erikspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0