Dag tre

... Ja tänkte uppdatera er om va som händer. Ligger här på sjukan. Tredje dagen nu. Kan bli endel stavfel då fingrarna inte riktigt e med. Jag fick sååå ont i magen på julafton vid lunch. Proppade i mig diklofenak, mer än va man får å enda gick de inte över helt. På juldagen åkte vi in akut och ja blev inlagd över dagen. Hade höga levervärden som erodde på att en sten satt sig i vägen i en av gallgångarna. Inte bra. Fick åka hem om ja ville å de gjorde jag. Dan efter hade ja ff ont. Åkte in å lämna nya prover. Dom va bättre men inte alls bra så ja skulle lämna fler om ett par dar. De gjorde ja på hemmaplan i tisdags men på tidig onsdag morgon åkte vi in igen. Blev inlagd å här ligger jag. I går blev jag opererad och gallan e nu borta. Skönt. Men ja har ont. Antar att de e normalt. Har även ont i höger nyckelben/axel/bröst. De kan tydligen bero på nån ställning ja låg i under operationen. Hoppas på att ja i te har nån inflamation. Har lite hög temt ,37,5 å den har tidigare lega på 36,5. 37 är annars min normala temp. Äh vi får se ndax att ladda batteriet igen så ja ska no sova om ja kan. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0