Äntligen

... Efter ett smärre utbrott i går så har jag idag äntligen fått tummen ur och tagit tag i saker å ting som bör fixas.

Städat Thildes rum - CHECK!
Börjat tvätta - CHECK! tredje maskinen är i nu. tre - fyra kvar.
Bäddat rent i våran säng - CHECK!
Städat kontor - CHECK!

Nu e de bara resten kvar. Känns skönt att ja iaf börjat.

Lite senare ska jag åka in te stan å handla lite grejs till kalaset och sen ska jag köpa mig något fin att ha på mig på julbordet i morrn. Juldagsbiljetter ska även de inhandlas och sen en liten pressent till en annan som fyller år.



Jag måste skärpa mig. Jag måste de!
Ja vill inte va en surkärring resten av livet!




Kommentarer
Postat av: Karin

Åh ska ni ut på juldagen?! =) Vilka ska ut?

2010-12-17 @ 13:56:06
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker inte att du ör en surkärring, du är en glaa och goo tjej=)

2010-12-18 @ 20:01:46
URL: http://crazymam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0