Söndag

... Kör en helguppdatering för ovanlighetens skull. Brukar varken ha tid eller lust att sitta här på helgerna när Niklas e hemma. Just nu e han dock i väg å fixar en sak å Thilde sover. Gud. Jag viste inte va jag skulle göra nyligen. Hon va sååå himla lessen. Hon e ju aldrig lessen. Iaf inte så där hysteriskt. Hon grät i unge fär 40 min i sträck. Hade precis ammat henne å bytt blöjan och så la ja ner henne i sängen för hon skulle sova. Hon blev tokig. Ja tog upp henne å försökte vyssa henne i famnen, hoppa runt i huset, ge henne mer mat mm mm.. La henne över armen och hon blev tyst en stund. Grejen e att ja får så ont i ryggen av att gå å bära på henne så länge så vi satte oss ner. Då blev hon arg igen  så de va ba å ställa sig upp och knata runt i gen =( Trodde de va gaser i magen vilket de säkert var lite grann, men när Niklas kom hem (som förtillfälle var och skulle sätta på sommar däcken på min bil) så sa han att vi kunde ju prova ge henne lite ersättning ifa hon inte var riktigt mätt... Å mycke riktigt. Slurp sa de sen hade hon äte nästan 70 ml. Hon va jätte hungrig. Kände mig så värdelös som inte tänkt på att ge henne de ist för bröstet. Det är nämligen lite tomt i dom och fylls lixom inte på så fort. Kan de kanske bero på att ja e förkyld?


Nu ska jag sätta på en tvätt maskin och lägga mig på soffan en liten stund.

Ha en fortsatt skön dag i soooolen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0