Operationsdag


... I dag e de dax för acces operation. Hoppas att det kommer gå bra och att de inte springer i väg så mycket pengamässigt. Men kosta va de kosta vill, de viktigaste är att han blir frisk! Han är ju väl försäkrad så försäkringsbolaget tar hand om de mesta. De e ju bra de. Lämnade in han i morse vid halv åtta. Gud. Jag gillar ju inte sprutor. Och när vi satt där i vetrinärens rum, så drog han fram två sprutor som acce skulle få. En med lugnande och en med smärtstillande. Acce som e världens snällaste reagerade inte ens när han fick sprutorna. Han e så duktig min lilla voffsing. Kl 1 ska han vara klar för hämtning. Antar att han kommer vara väldans trött då så jag hoppas de går bra att få in han i bilen. Ska fråga mammsen (är där nu) om hon har tid att följa med och ta Thilde så får jag fokusera helt på acce. När vi lämnade han så gick de jätte bra. Hade ingen med mig när vi lämnade in, men de gick bra. Thildis satt i babyskyddet och var jätte duktig.

 Gud så trött jag va i morse. Förkyld slapade jag mig ur sängen. Thilde bara sov så jag fick lov att väcka henne tillslut. När vi givk ut på promenaden så va jag lite avundsjuk på henne som fick ligga nerbäddad i vagnen och sova. Gu så skönt dom har de bebisarna.

Föräldrarna har åkt till affären så jag ska gå och kolla så att de brinner i brasan. Ja e så frussen å vill ha varmt. Thilde sover. Trött tjej. Skriver igen senare om hur de gått med operationen.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0