natten... (uppdat)


...Natten gick så där... Jag har svettats så att de bara runne om mig och Thilde har vaknat varannan timme å velat ha mat, eller bara snutta lite. Å sen Acce. Lilla voffaren. Varje gång jag vaknat så har han stått upp ute i hallen. Inte vela lega ner. För han har komme underfund med, att när han ligger ner, och huvudet läggs mot golvet, så stöter kragen i och de e läskigt. Så man såg hur ögonen föll i hop, huvudet började sakta lägga sig ner mot golvet, men när tratten tog i så ryckte han till. Stackarn. han har inte fått mycke sömn i natt han heller. I morse när vi vakna, så tyckte jag så synd om han så jag tog av han tratten. Han la sig ner och somnade ganska så direkt. Han får from nu, vara utan tratten när vi har uppsikt över honom, så får han ha de på sig på nätterna och när han e ensamen. Nu har vi nyss komme in från en lång promenad. Härligt väder, men de skulle tydligen bli regn i eftermiddag.


Senare i dag så börjar babysimmet... Nån "teori" gång första gången tror jag. jag e inte alls sugen på de där längre. Ska jag gå där i bikini? Blää. Jag hoppas att Niklas kommer vilja gå med sen dom andra gångerna. Tycker att de kan vara både bra och kul för Thilde att göra något med BÅDA sina föräldrar. Annars e de ju bara jag som springer runt på saker eftersom Niklas jobbar. Den här gången så e de en aktivitet på kvällstid så då tycker jag han ska passa på. Han e inte alls sugen, men jag ska tjata lite så brukar jag kunna få som jag vill tillslut ;) Nja inte riktigt kanske men nån gång har de hänt iaf =)

Glömde ju bort. Tog nåra bilder men iphonen på promenaden. En tussilago - Våår! Bäcken här utanför som svämmar över mer å mer för varje dag, åkern blir full av vatten. Sen en bild på den blå himelen. Pratade med mamsen på telefonen och dom hade mulet. Solen var (är) hos mig =)

   

Duschen nu.


Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0