jag vet inte...


... men jag funderar på att lägga ner bloggen. Eller iaf ändra karraktär på/i den... Vad hände med pivatlivet lixom? När man ska berätta nåt för folk så säger dom -Ah jag vet, ja läste de i din blogg. Helt plötsligt så har man inget att prata med varann om för man vet redan allt om den andra. För att inte tala om facebook. Skvaller pressen no 1. I bland får man reda på saker om folk som man igentligen inte umgås med, som man t.o.m. glömt att man hade på sin vänner lista. Man kan lista ut hur folk lever sina liv, trots att man inte ens sett personen i fråga på åratal. Vad ska man prata om om man skulle fixa till en återträff? Man vet ju redan de mesta om de mesta... Knepigt de där. Men nog fan e de lite intresant allti, att sitta och kika runt å se vad folk har för sig =)
Nyfikna e vi allihopa, eller va säger ni ;P


Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

klart man e nyfiken! jag e beroende av facebook!:D

2010-04-27 @ 14:17:08
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Elin

hahaha ja nog är man nyfiken alltid. Ibland är alla dessa bloggar och facebook sidor behändiga speciellt när man har fullt upp i sitt liv och tiden inte räcker till allt och alla.

2010-04-27 @ 20:08:28
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Fast nog kan man prata om det man läser i bloggarna också, jag tycker det är enormt roligt att läsa om andras liv, kända som okända =) Lär sig mycket om det och även jag är beroende av fb ;-)

2010-04-27 @ 20:32:43
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Erika

jag säger bara : Can`t live with it, can`t live without it! hehehe...

2010-04-30 @ 23:52:42
Postat av: Emma L

Haha....

Du har så rätt så rätt.

Jag brukar faktiskt rensa min vänner lista ganska ofta men när folk märker det för att dom inte kommer in på min sida så frågar dom på nytt om vi ksa lbi vänner och blir man det skriver dom iaf inget. Märkligt det där, bestämmer jag mig för att bli vän med ngn så skriver jag väl ngt på sidan?



Aja... Läste om amningen? jag har ju nästan slutat helt att amma, han blir ju sju månader snart. Jag trappa ner hela tiden. Tog bort morgonen, gå gav jag han gröt, sen tog jag bort lunch efter ett tag och gav han rikigt mat, till slut gav jag han bara en enda gång o det var på natten. Och nu ger jag honom välling ist.

Funkade bra för oss iaf. Lycka till =)

2010-05-03 @ 16:40:20
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0