Idag lördag


... Så e de fika hemma hos mina föräldrar för min bror har fyllt år. Jag kan inte ta mig dit för jag har ju ingen bil... Istället så ska jag vara hemma och hjälpa Niklas när han behöver de. han håller nämligen på på framsidan och ska lägga marksten. Vi köpte nåra pall förra sommaren för en billig penning. De  e ingen märkvärdig variant men den duger åt oss på landet och det kommer bli fint och passa till huset. Sen ska jag köpa en trädgårds grupp, om man nu kan kalla de grupp, det är bord med två stolar, och ställa där. Det kommer bli kanon. Det är ett svart bord med två stolar i konstrotting, dvs plast så de kan stå utan att bli förstört av regn sol å blåst. Bordsskivan har dock lite trä så de lär oljas. Men hur enkelt e inte de. Sen kommer de komma upp svarta markiser med RAK kant nertill, både på framsidan och på en del av altanen. Det blir nog nästa projekt, samt inglasning av en annan del av altanen =) För er som inte vet så bor vi i en grå villa, med svart tak å vita knutar, så svarta markiser passar perfekt. Älskar de här. Har sett fram emot att få fixa till utsidsidan/tomten. Sätta dit lite lampor och punkt belysa saker... Svårt, men kul =)

Hör att min lilla dam e vaken igen. Ska gå å hämta henne.

Vi hörs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0