Galet!

... Strålande sol å galen huvudvärk... De e knappt så jag kan hålla ögonen öppna för de gör så ont i huvet... Kan de vara sockret? Hört att ,man kan bli knäpp när man slutar... Så här gåre iaf.. Minns inte om jag skrev hur de gått i helgen? Jag skulle ju få boka klipp tid om ja klara fyra dar... Mmm dag ett gick bra. Dag två - Kommer på mig själv stå och äta polka grisar. Fan. Dag tre - Har iaf missat dag två så de blev pizza å cola... Eller va de samma dag som polkagrisarna? Minns inte, men åt helvete gick de iaf =/ Dag fyra behöver ja inte ens ta upp. Nu har ja börjat om. Är idag inne på dag tre och än så länge har jag klarat mig!

Duktigt Anna =)


Sitter här å snorar. När ska förkylningen bli bra? Har inte vare så här snorig nånting hittills så de lär väl komma de å. Hostan e mycket bättre iaf. De e skönt för jag hatar att ha hosta. Natten till igår vakna jag å hosta så ja höll på å spy. De hela sluta me att jag fick sitta upp och sova för att inte hosta ihjäl mig.

Här hemma planeras de för fullt om när vi ska börja dona trädgården och lite hur vi vill ha de. Vi vet ju hur vi vill ha de på framsidan, och baksidan blir no bara gräs. Niklas tog bort en massa stubbar i går från trädfällningen och fyllde igen alla gropar och hål som va där och slätade ut alla jord/ler högar som låg där så nu ser de riktigt stort ut där bak =)  Har nåra bilder som jag kommer slänga upp sen. I helgen ska vi börja förbereda framsidan för plattläggning. Det ska fyllas upp en massa grus och en del av gräsmattan ska bort för att göra plats för en carport. Det blir inte marksten på hela uppfarten... Gud  de e så stort så de går inte. Men vi har gjort upp en plan på hur de ska läggas och jag tror de kommer bli jätte bra. Bilder kommer att komma upp under "byggets" gång.


Nu ska jag fixa mig lite. Sen blir de promenad med Acce och sen ska vi in till stan. Öppna förskolan i dag.
Just nu känner jag mig vääääldigt ledsen över babysimmet. Vi kommer nog inte kunna gå för jag kommer missa denna vecka oxå pga vissa saker. Å missa två av 8 ggr å betala fullpris... njaä... Känns inte som om ekonomin e de bästa för att kunna göra så. Känns trist för jag har hittat en bikini som ja kan ha något sånär. Ser ut som en valross men så kan de va. Jag försöker jobba på de. Får se hur de blir. Niklas kanske kan bada med henne i morrn om de skulle va så... Om han nu vill följa med villsäga.

Vi hörs hörrni =)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Ett tips är att rensa ut hemma på alla godsaker. Jag har sängt allt onyttigt och när jag äter godis på helgerna så slänger jag det som är kvar på lördagskvällen..:-)

Hoppas huvudvärken går över snart!

2010-04-14 @ 11:24:55
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0