Fram me paraplyt!


... ja för de kan ju regna på Viktoria och Daniels bröllop!!!
Regn i kronan sägs ju bringa tur och lycka, så ja tycker dom ska vara glad.


På våran bröllops dag va de gassande sol och många många plusgrader. Närmare 30 tror jag. Ja mins faktiskt inte, men hett var de. Gravid som man var så svällde man ju upp lite extra just den dagen, så klart. Meeen de gick ju bra =) Det var en underbar dag! Tror Viktoria och Daniel skiter i om de regnar. Dom behöver väl inte ens bry sig eftersom dom har tjänste folk till allt. T.o.m med till att hålla i ett paraply över dem skulle jag tro. jag tycker de e kul att dom tilllsut gifter sig. Äntligen kanske man kan få se ett litet kärleksbarn i den svenska kunga familjen. Alla andra länders prinsar och prinsessor skaffar ju barn och gifter sig. Så nu e de verkligen dags för Vickan att slå slag i saken! Men att dom som e rikast i landet och inte kan betala sitt eget bröllop själva, de vill ja inte ens uttala mig om... Då lär vi få sitta här å läsa i evigheter.


Punkt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0