???


... Vart fan e orken?
Orkar ingenting. Helt slut.


Slut...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Anna...

Kul att du uppskattar bloggen. =) Brukar titta in till dej med ska du veta men man är ju som sagt dålig på kommentarer...



Garderoberna går liksom i samma stuk som köksluckorna gör nu, och nu är dom lite gräddgula, jag ska spraya dom vita bara så det ser mer fräscht ut...

Sen kommer ju min vita panel i köket som jag tjatat så mycket om men som aldrig blitt gjort. Jag krånglar så när det gäller inredning, ena dagen vill jag ha färg och ena dagen plockar jag undan alla grejer och bara ha vitt. Marko blir galen här hemma på mig. =)



Hur trivs ni i färnbo då? bott där länge?

2010-04-29 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0