bla bla bla


... Känner mig inte riktigt 100 =( Fryser trots 21 grader inne och de smakar feber i mun... Kanske inte e så smart att gå i väg på babysimm idag om man e dålig. Vill verkligen inte smitta ner nån annan =/ Ska ta tempen å se va den säger...



Se där ja... 38 grader. Inte e de mycke men feber e de allt =( Min normala ligger på 37.
Får nog ringa Sara och avboka. Vi skulle mötas innan.

Skit dag. Känner mig nedstämd och lite ledsen. Vill åka hem till föräldrarna, längtar lite lixom, fastän vi va där i går i väntan på att Acce skulle bli klar. Känner för att gråta lite. Vet inte varför. Sockret går åt fanders. Cola å pizza i går ist för lassagne... Får bli de idag ist. Jag har iaf inte äte nå socker idag. De e ju bra. Om jag klarar mig helt veckan ut, så ska jag unna mig något, i form av en "sak", nästa vecka. Kanske en klipptid? De behövs verkligen. Man ska inte ha för stora mål, då är risken stor att man blir besviken. Fyra dagar känns som en liten, men bra början. Thilde har just somnat här i min famn så jag ska gå å göra mig en kopp the nu. Fryser så de gör ont i kroppen =( Bäst att kolla hennes temp med sen när hon vaknar så jag inte smittat ner henne...

Hoppas ni e friska där ute.. Fick ett mail av min syster idag. Hon skrev att min en annan syster e dålig... Ville inte gå in på de mer just då utan hon skulle höra av sig igen. Hoppas de inte e nå allvarligt..

Var rädda om er där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0